Як перемогти конкурента/ досвід виживання під час кризи
2020-07-01 17:31
Уявіть підприємця, який працює на своєму ринку досить давно, має міцні контакти з постачальниками, розвиває мережу магазинів. І ось він вирішив відкрити магазин в новому торгівельному центрі. Інвестиції досить значні: ремонт приміщення, обладнання, замовлення товару, заробітна платня персоналу, івент на відкриття. Але стається економічна криза. До всього цього конкурент – велика відома компанія – починає вести «брудну гру». Олексій Радян – власник мережі магазинів нішової парфумерії та косметики Жан Niche Concept – розповів креативному директору ТЦ Домосфера та D.HUB Наталії Кравець, як він не тільки подолав кризу 2008-го року, а й зміг вдосконалити свій бізнес. Інтерв’ю відбувалося в межах онлайн-марафону #мояколишнякриза, який проводиться для освітньої ініціативи DOMO.education в креативному просторі D.HUB.
D.HUB – арт-простір загальною площею 2200 м2 з багатофункціональним залом-трансформером для проведення івентів, виставок у ТЦ Домосфера Адреса ТЦ Домосфера та D.HUB: м.Київ, Столичне шосе, 101 Контакти для зв’язку з командою D.HUB: Вікторія Прокопенко, 067-216-35-18, prokopenko@v-d.com.ua