Події

Як перемогти конкурента/ досвід виживання під час кризи

Уявіть підприємця, який працює на своєму ринку досить давно, має міцні контакти з постачальниками, розвиває мережу магазинів. І ось він вирішив відкрити магазин в новому торгівельному центрі. Інвестиції досить значні: ремонт приміщення, обладнання, замовлення товару, заробітна платня персоналу, івент на відкриття. Але стається економічна криза. До всього цього конкурент – велика відома компанія – починає вести «брудну гру».
Олексій Радян – власник мережі магазинів нішової парфумерії та косметики Жан Niche Concept – розповів креативному директору ТЦ Домосфера та D.HUB Наталії Кравець, як він не тільки подолав кризу 2008-го року, а й зміг вдосконалити свій бізнес. Інтерв’ю відбувалося в межах онлайн-марафону #мояколишнякриза, який проводиться для освітньої ініціативи DOMO.education в креативному просторі D.HUB.



D.HUB – арт-простір загальною площею 2200 м2 з багатофункціональним залом-трансформером для проведення івентів, виставок у ТЦ Домосфера
Адреса ТЦ Домосфера та D.HUB: м.Київ, Столичне шосе, 101
Контакти для зв’язку з командою D.HUB: Вікторія Прокопенко, 067-216-35-18, prokopenko@v-d.com.ua 

Ще більше цікавого тут:
- сайт ТЦ Домосфера: https://domosfera.ua/
- youtube-канал ТЦ Домосфера: https://www.youtube.com/channel/UCPXAGlYBn47I4FPYmLL37yg
- фейсбук-сторінка ТЦ Домосфера: https://www.facebook.com/domosferaTC/
- сайт D.HUB: https://d-hub.com.ua/
- фейсбук-сторінка D.HUB: https://www.facebook.com/Domosfera.HUB/
- youtube-канал креативного директора D.HUB Наталії Кравець «Світ без меж: про легенди, бренди та тренди»: https://www.youtube.com/channel/UC7AXWV4wFARGIMZRtkiBlBQ